SORRY!

hejsanallafina..
Jag är ledsen att jag inte har skrivit men det är så att vi åkte från luleå i tisdags ochdet hände såhära: Jag vacknade på morgonen hos mamma klädde på mig och åkte till skolan (jag  åt frukost oxå...)sen efter skolan for jag till pappa och jag packade med vilma och sen när vi var klara spelade vi the sims 2 djurliv... Sen kom pappa hem och då skulle han packa några gräjer... Sen komm en kompis till pappa som skle skjujtsa oss vi åkte till centralen i luleå... (den är riktigt liten) Sen så var tåget där och då tog vi ut väskorna ur bilen och klev på tåget kl vaar tp 20.10  sen vi tog ett rum jag och pappa delade och esther sovde ensammen  sen gick vi och hämta kvälls mål kl 20.30 sen så åt vi det i resturangvagnen  och sen så bäddade vi kl 21.30 sen somnade vi och jag sov hämskt dåligt det lät så himla mkt i tåget det bara skakade hela tiden  och rn bäbis grät och grät hela natten sen så vaknade jag tp 7.30 väntade 30 min sen gick vi och hämta frukost jag och pappa esther sov fortfarande sen så åt vi frukost och kolla på sagan om ringen 1 och lite på 2 an och hörde att vi var 2 tim och 45 min försenade till stockholm på tåget sen komm vi till stockholm 12.00 tåget till norrköping skle komma 15.45 men det blev sen 16.30 och sen blev det försenat till 18.00 så då gick vi till zara och shoppade lite kläder facktist lite imte mkt... Sen så komm vi till baka och fick vänta ungefär 2 och en halv timma tills tåget komm vi komm fram till norrköping kl  23.00 ungefär  och sen åt vi middag (23.00) och sen  dagen efter vaknade jag kl 9.00 och då åt jag frukost sen åkte farmor och farfar hem och sen på dagen bakade vi peppartkakor och sen på kvällen komm kusinerna (sora kusinerna) och sen dan efter igår så var det jul atfon jag fick
1. spa kit från body shop
2. Systemcamera som vi delar på hela familjen.
3. Skiid hjälm
4. Massor med örhengen...
5. Sudd gummin
6. Wii spel
7. Teckning från kusinen 
8. handskar
ja det var det men pappa hade glömt ett paket hemma kom vi på imorse... Eller det var borta poof Satt jag kanske kommer få det när jag kommer hem...
Kram Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0