Ont i halsen

hejsanallafinavänner
hej hej alla idag blev jag yr på skolan och jag blev inte bättre och fick ont i halsen och blev tung i kropppen och det blev inte bättre så jag rang till pappa för mamma svara inte ho satt typ  i möte och då komm han och hämta mig... Jag känner mig bettre men jag är forfarande yr jag vet inte men det kanske bara var något tillfälligt... Jag tror det för
det känns bättre men denå jaja... Imorron har vi NBEL FEST.. Asså alla tror sägertg att det inte finns en skola som har nobel fest men så är det fackrist våran skola har haft nobell fest i tp 30 år neh men jag vet inte jag ba gissa men men vi har nobel fest kul va :) nej men nej men jaja jaja nu ska jag se på top MODEL :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0