Lyckat

hejsanallafina!
hej hej jul festen blev lyckad vi gjorde yoga och sen var det annat:
Furst så
GICK! vi till stan och till inpuls vi hade yoga vilket var väldigtg skönt efter en sån lång tur från skolan till stan!... Sen kom vi till allstar och så hängde vi aav oss... Och blah blah... Sen så fick vi spela billjard och kö basket  (ett spel) och sånt det var kul och senn åt vi gröt och snacka och sånt sen var det pjäsen jag var tomte mor och så sen  hade vi gjort det så då fick vi glass mmm... Och sen var det slut då gick jag Vilma och tove på stan och köpte presenter vilket var as  kul sen komm jag hem och då slog jag in paketen och klädde granen
och nu ska vi dricka glögg mmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0