Kompis

hejsanallakompisar
hejsan alla vänner jo idag har jag varit med elin och df han jag inte skriva synd va! Jo det trkr jag med :)
Men imorgon är det dags för julfest vi börjar med yoga på inpuls sen går vi till allstar och äter gröt och har vårat jul spel jag längtar jag ska vara tomte mor med en stor gråå kappa men en mössa och ja en kudde under eller


något.. Det ska bli kul som sagt. Jag är ledsen att jag inte har skrivit på länge men  har inte hunnit. Igår köpte vi julgran och i förrgår så gjorde vi pepparkaks hus och den dagen skrev jag dessutom... Men jag har längtat efter dig... Och sen har jag ju andvänt min nya facebook andvändare... Eller som man säger nu FB!... Jo har någon sett den filmen om när dom grundade facebook och jag undrar bara om den var bra!? Så kommentera så får jag veta så kanske jag kan se den... :) =) Men nu ska jag sluta för det blev ganska långt inlägg =) så bye och pöss

PS. Det är 23 dagar kvar till julafton! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0