2010-30-12

Hejsan alla fina
Jag äl lednsen för att jag inte har skrivit men har varit i dundret men har inte kunnat åka skiidor är sjuk... Jag ville åka skidor men kunde inte För jag har fått värsta förskylingen... Men det braiga med det var att jag fick vakta en hund som hette chilla men var inte så jätte chill idag bara lite... Jag har laddat in några bilder från min mobil, på hinden lite från julen och när vi åkte tåg och fiverkerier som vi såg för tp en vecka sen tp Här kommer bilder
Chilla gumman söötiz
Nu kommer bilder på "tomten"
en till bild på "tomten" Kommer nu
inte så bra bilder men men
Nu kommer en  bild på fyverkerier (Stavning)
Snygg? Kommentera..
Här kommer en suddig bild på när vi åkte tåg
genom fönstret ser man där
Så det var alla bilder men men ska snart äta love u pööss and bye
KRAM Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0