länge sedan

hejsan alla bloggläsare♥
jag är ledsen för att jag inte har bloggat på länge men jag ska gö det nu. skolan  har ju börjatoch säkert för alla ni andran också  :) det har varit kul ikväll kommer vi få gäster så jag kan ej skriva tp i en 1 timma elr 2 men endå jag älskar er alla och jag vill att ni ska vara med i väckans blogg och  nån av er köp kläninge!!!!!! jag vill inte ha kvar den.
idag  har det varit skola och efter skoan var jag meed tove till. 5 tp vi såg new moon och ikväll ska vi se eclips elr jag sla det :) jajg älskar er men måste gå kram
Kram KRAM Alma

Kommentarer
Postat av: Vilma:)

Rösta på mig i veckan blogg tävling hos:www.tettetwist.blogg.se

Och anmäl dig också i min veckans blogg tävling=)

Tjaooo!!!!

2010-08-30 @ 19:28:28
URL: http://vilmaamliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0