grr

hejsan alla bloggläsare♥
nu har jag just ätit middag det blev nudlar och Räkor
mmmm men pappa råkade göra lite starkt! ;)
men det gick bra. Vad har ni ätit?? kommenter för svar elr når mig på [email protected]
det är konstig p.g.a jag fick den när jag var 7 !! ;)
nu ser jag på tv  och jag har jette ont i halsen och är väldigt sjuk nu satt nu så kan jag inte komma
på skolan imorrån men jag vill till skolan men jag kan ju inte :(
sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå irrri
grr
asså jag är  bara  så trött på att vara sjuk p.ga man har inget och gö på dagen man kan inte ens vara ute och jag älskar att vara ute!! och då förstår ni varför det ee jobbigt ska se tv så hejdå
Kram Kram Alma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0